Teslimat ve Kargo

Siparişleriniz normal şartlarda 2 iş günü içerisinde sizlere ulaştırılır. Ancak bu süre kargo firmalarının iş yoğunluklarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

1-Nasıl sipariş verebilirim?

 İnternet sitemizde yer alan -Satın Al- bölümünde kolaylıkla satın alma yapabilirsiniz.

2-Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Evet, Satın alma adımlarından ödeme ve adresi bölümüne geldiğinizde “Üye Olmadan Devam Et” seçeneği ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

3-Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi vermiş olduğunuz siparişleriniz alındıktan sonra 2 iş gün içerisinde kargoya teslim edilecektir.

4-Kargom kaç günde teslim edilir?

Siparişleriniz normal şartlarda 3 iş günü içerisinde sizlere ulaştırılır. Ancak bu süre kargo firmalarının iş yoğunluklarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

5-Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmektedir.

6-Kargo takip numaramı nasıl öğrenebilirim?

İnternet sitemizin en alt kısmında yer alan Sipariş Takip butonuna tıklayarak kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz. Ayrıca siparişinizin anlık durumu hakkında SMS ile bilgilendirileceksiniz.

7-Siparişimde Eksik ürün / Hasar var, ne yapabilirim?

Siparişlerinizde herhangi bir eksik ürün durumu söz konusu olduğunda gelen kargo firması elemanından eksik ürünler hakkında tutanak tutmanız ve bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

8-Hangi ödeme seçenekleri var?

Kredi Kartı İle Ödeme yapabilirsiniz.

9-EFT/Havale ile ödeme yapabilir miyim?

Eft/Havale ile Ödeme seçeneği mevcut değildir.

10-Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kapıda nakit ödeme seçeneği yoktur

11-Kredi kartı bilgilerim güvence altında mı?

Kredi Kartı ile yaptığınız alışverişlerde Kredi Kartınız SSL ( 256 BİT ) güvenlik sertifikası ve 3D Secure ile güvenliği sağlanmaktadır. Kredi Kartı bilgileriniz tarafımızca kaydedilmemektedir.

12-Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım -> Siparişlerim bölümüne gelerek siparişiniz kargoya verilmeden önce iptal edebilirsiniz.

13-Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Tekrardan yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir. Ancak bizler siparişinizi birleştirip toplu olarak gönderebiliriz.

14-Ürünümü nasıl iade edebilirim?

İletişim Kısmında –> İade Koşulları kısmına gelerek iade ürün hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.